A fejlécet nagyon szépen köszönjük Miss Me-nek :))

2014. július 25., péntek

31.fejezet: Party hard


Megkezdtük az év partijának szervezését. Nate apukája tudott nekünk szerezni egy helyet a bulira, csak az a gáz, hogy vasárnap délig kitakarítva át kell adni a kulcsokat. Na kíváncsi leszek. Valószínűleg abból nem lesz semmi se. Hét elején az volt a probléma, hogy kiket hívunk meg, azt is a legnagyobb titokban kellett tartani. Egyszerűen Ben nem tudhatott semmiről se. Meghívtuk Jeremyt és mindenkinek meg lett hívva a párja, csak hát Alyson mellé Davidet hívtuk. Mondjuk Alyt nem sokkolta annyira ez a tény, mint azt vártuk volna. Elég nehéz volt a többi olyan ember meghívása, akiket nem ismertünk annyira, mert nem tudtuk, hogy kit szeretne meghívni erre a bulira.Végül ezt is megoldottuk. Aztán jött a hét második nagy problémája, a dekorálás, vigyáznunk kellett, hogy ne legyen túl sok, mert az nem tetszene neki.Meg hát persze az étel és ital választás. Végül minden meglett és sikerült beszerezni, és szerintem ez lesz élete legszebb élménye. Megszereztük a legszuperebb és legolcsóbb DJ-t Londonban. Ha ez a buli nem fog bejönni neki, akkor már semmi. Ennyire válogatós ő sem lehet. Alig bírtam kivárni a a bulit, kíváncsi voltam az arcára. De előtte még túl kell élnem a szombati napot, mert pénteken megyünk valami énekes cuccra, Chris hívott meg. Biztos nagyon izgalmas lesz, főleg, hogy elméletileg Harry a ,,hivatalos" párom aznap este. De még ennek ellenére is jól tudtam magam érezni, és most már tartok a buli helyszínére és remélem nem bánom meg, hogy Natera bíztuk azt, hogy odahozza Bent. Még mindig nem tudja hogyan, szerintem majd csak azzal az ürüggyel hozza oda, hogy valamit mutatni akar. Még az anyukáját is beavattuk. Remélem, hogy nagyon meglepődik, mert ha nem azt kudarcként könyvelném el. Miután üzenetet kaptam Natetől, mindannyian elbújtunk, hogy, amikor belép egyszerre mondhassuk neki, hogy: MEGLEPETÉS! Sophie az utolsó pillanatban futott be.Gyorsan körülnézett, hogy hol van szabad hely majd elrejtőzött. Gyorsan lekapcsoltam a villanyt és már csak barátaink érkezését vártuk. Az ajtó kicsapódott.
-Ez egy jó hely, mondom, ne nyavalyogj- hallottam meg Nate hangját, miközben nyitotta az ajtót.
-Jaj már, de hát tök sötét van bent- nyöszörögte Ben.
-Ne rinyálj, kérlek- szólt rá.
Nate ebben a pillanatban felkapcsolta a villanyt.
-Meglepetés- kiabáltuk egyszerre.- Boldog szülinapot!
-De srácok, ezt nem hiszem el- hatódott meg.
-Örömkönnyek?- kérdeztem rögtön.
-Ahha- nevetett.
Olyan büszke voltam magamra, hogy olyan bulit szerveztem, ami még tetszett is az ünnepeltnek, ez ritka pillanat volt. Mindenki odaadta neki az ajándékot aztán kezdődhetett a party. Ben volt az első a táncparketten, ami elég meglepő volt a furcsa tánctudású sarokban meghúzódó barátunktól. Végül néhány feles után már a tánc is jobban ment neki és összemelegedett valami barna csajjal. Az italos asztalnál épp valami pia után kutattam, amikor megjelent mellettem vigyorogva Nate.
-Pacsi- tartotta a magasba a kezét.
-Pacsi- csaptam bele.
-Azt gondoltam, hogy azért bejön neki a buli, de azt, hogy ennyire- vigyorgott és a a barna csajjal smároló Benre mutatott.
-Hát neki bejött- nevettem- úgyis régen volt csajjal, mennyi ideje is? Három hónapja?- gondolkodtam.
-Két és fél- javított ki Nate-, azért nem mindegy.
-És neked ki a kiszemelted?- érdeklődtem.
-Nekem is ő lett volna, de megelőztek- vigyorgott.- Amúgy Kristen a neve és a másik osztályba jár- magyarázta.
-Te honnan tudsz róla ennyit?- vontam fel a szemöldököm.
-Jó szárnysegéd dolga mindent megtudni a tesója csajáról- kacsintott.
-Ó, most komolyan van kiszemelted?- kérdeztem.
-Volt, de Jeremyvel táncol, szóval ezt is cseszhetem- nevetett.
-Hát ezt buktad- löktem oldalba- tele van a hely lányokkal gyerünk- biztattam.
-Jó nyugi. Inkább figyelj Benre, mert úgy tűnik, hogy ezek ketten hamarosan lelépnek- bökött feléjük.
Intettem egyet, ő pedig ott hagyott, én pedig a szemem sarkából megpillantottam egy érintetlen poharat és egy vodkás üveget. Miközben megtöltöttem a poharam az itallal és meg is ittam, addig valaki mellém érkezett.
-Mizu?- hallottam meg Ben hangját.
-Hol a barátnőd?- vontam fel a szemöldököm.
-Melegedett a hangulat, és hát én nem vagyok David Anderson- vakargatta a tarkóját.
-Te hülye vagy- csaptam vállba.
-Csak viccelek- nevetett- italt viszek magunknak.
-Ideje, hogy legyen csajod- nevettem.
-Nekem nem kell csaj- vont vállat- most egy kis kaland is jól jön- kacsintott majd visszament a lányhoz.
Ben és a kalandok, eddig még csak egy komoly kapcsolata volt és azóta nagyon nehezen ismerkedik, na erre is kíváncsi leszek.
-Gyere táncolni- jelent meg David és a kezemnél fogva húzni kezdett.
Ránézésre megállapítottam, hogy már ő se a szomjas kategóriába tartozik. A mozgása is erről árulkodott, de azért táncoltam vele, de aztán megérkezett Alyson és azonnal ott is hagytam őket kettesben, szenvedjen vele egyedül. Odanéztem Benék felé, akik még mindig összemelegedve táncoltak. Chris épp felém tartott.
-Lexi?- kérdeztem.
-Táncol a barátaival, akik vele egykorúak- válaszolt.
-Legyen- vontam vállat épp a parkett felé kezdett húzni engem.
-David elég részeg- nevetett, a vállam fölött nézett.
-Nem baj az- legyintettem- buli van, és nézz csak Benre.
-Hol is van most?- kérdezte.
-Akkor eltűntek- nevettem
-Hát valakinek bejött- gondolkodott el.
-Neked is- ütöttem vállon.
-Aú- kapott a fájó ponthoz- ez nyomot fog hagyni.
Az egész éjjelt végig táncoltam hol Lexivel, hol Chrissel, táncoltam Jerrel és Sophieval is. Reggelre a lábaim teljesen kikészültek. Hatkor estem haza, alig két óra alvás után mentem is vissza segíteni Natenak kitakarítani. Fájt a fejem és karikásak voltak a szemeim, de én hősiesen söpörtem fel a termet. Nate a Starbucksból szerzett kávéinkból csak annyi energiát tudott szerezni, hogy néhány poharat összeszedjen. Egyszerűen kialvatlanok és használhatatlanok voltunk. De azért végül csillogott-villogott a terem a tisztaságtól. Nemhiába, mi jó csapat vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése