A fejlécet nagyon szépen köszönjük Miss Me-nek :))

2013. november 24., vasárnap

13. fejezet:Újra a parketten


Kedvenc mindennapi hazugságaink -


Fedezd fel, hogy hová sodródik felhőd; fedezd fel, de ne szólj bele. Engedj magadnak szabad utat. Akármerre sodor a szél - az a jó irány. Minden visszatér oda, ahonnan elindult. Ne harcolj, menj a széllel. Ne tégy gátat a folyód elé - ugorj bele. A tánc gyönyörű, olvadj bele egész lényeddel, ne maradjon ki semmi, ez a lényeg. Ne utasíts el semmit, mert különben sosem jössz rá, hogy ki vagy. Fogadj el mindent - ez az igazi ima.

A hetek telnek. Suli táncpróba,suli táncpróba,ezek váltakoznak.Igen,újra táncolok,az álmaimat követnem kell.Nem adhatom fel ebben az egyben biztos vagyok.Anya sem szeretné.Így legalább ki is tudok kapcsolódni a sok stressz után.Ben segít tanulásban a jegyeim is jók,Greg a nyári koreográfiákat tanítja be,amik kimaradtak.Minden tökéletes.
Harryéknek nem megy egy koncertes koreográfia, ezért elviszem őket a táncpróbára és betanítom nekik.A többieknek is mondtam,ők nevetve egyeztek bele,hogy ránk fér a kikapcsolódás,mert hogy nekünk ez az lesz.Csak hitték, hogy az lesz.A többi táncos ült a terem szélén,Gregnek megmutattam a koreográfiát,Harryéket megkértem,hogy álljanak be,de azt sem tudták mit kérek.Zayn azt mesélte,hogy a koreográfusuk egyszer ott hagyta őket,hogy ő nem szenved velük tovább,pedig annyira nem nehéz esetek, Zayn nem tudja megkülönböztetni a jobbot és a balt.,Harry egy katasztrófa,de az más tészta,Louis elég jól mozog és hamar betanul mindent,Liamék pedig próbálkoznak.Úgy döntettem,hogy egyesével megtanítom nekik a lépéseket. Louissal kezdtem,aki 10 perc alatt megtanulta.Aztán Zaynnel folytattam,mert neki csak az irányokat kellett megtanítanom. Niallel és Liammal már sokkal több gondom volt, de talán fél óra alatt velük is megment.Természetesen külön külön.Aztan jött Harry. Az a tanulás maga volt a rémálom.Futkározott,mint a mérgezett egér,ha nem,akkor pedig rám mászott.Már azt hittem, hogy felpofozom.
-Ha még egyszer a közelembe jössz,megütlek-szóltam rá.
-De,de egy méterre állok tőled-magyarázkodott.
-Érzem a combod a combomon,tényleg egy méter-mondtam idegesen,rá néztem Gregre ő a térdét csapkodta,úgy röhögött,együtérez.
-Na jó, akkor legyen 50 centi- kacsintott.
-Harry,rajtam van a kezed-nyavalyogtam.
-Huh,akkor 40 centi,mosolygott rám.
-Fogd be és táncolj- mutattam a parkettre.
Újra hozzám ért.
-Ha még egyszer hozzám érsz,levágom a kezed-pirítottam rá.
-Hé!-két métert hátra lépett.
-Örülök,hogy nem vagy rajtam-kacsintottam.
Továbbra is maga volt a rémálom a tanítása,még mindig rám mászott és én gyűlölöm,ha ennyire belejönnek a szférámba.Még egy ilyen kiherélem,odafutottam Alysonhoz és megkérdeztem,hogy hogyan tanítsak be egy botlábú zaklatónak egy koreográfiát.Azt válaszolta,hogy hagyjam abba,ezzel nem segített,mert hogy nézne ki a koncerten,hogy mindenki táncol,csak Harry nem.Visszaindultam Harryhez és Ester utánam szólt,hogy heréljem ki.
-Figyelj Styles! Engem nem tudsz az ágyadba dugni,válaszd ki melyik testrészed vágjam le,ha még egyszer a közelembe jössz!-pirítottam rá.
-Héhé,nyugi van!Nem is voltak ilyen szándékaim-kezeit maga elé tartva mellém lépett.
Harry 10 perc múlva meg is tanulta.
Úgy döntöttem, hogy megmutatom mit is tudnak a ,,profik".Odahívtam magamhoz Greget és betettem egy lassú számot, ami az új koreográfiánkhoz van.A többiek is kettesével csatlakoznak mögénk aztán van benne gyors rész,de Greggel és velem kezdődik a tánc.Felvettük a lassúzáshoz tökéletes pózt, majd átadtuk magunkat a zenének.Hallottam a fiúk felől a morgást,hogy ez a koreográfia egy bűn,végül Harry kiborult,hogy Greg folyton hozzám ér és kirohant.Ebbe meg mi a fene ütött?Bámultam utána,hogy ez most mi volt,de nem csináltam semmit,pedig még Louis is intet,hogy menjek ki,de folytattam a táncot,Greg újra magához húzott és elkiabáltam magam,hogy 10 perc szünet.Kirohantam az épület elé, ahol Harry ült a lépcsőn.Rögtön rám is mordult:
-Menj vissza Greghez,hadd tapizzon!
-Mi bajod van?- böktem vállba dühösen.
-Mert én nem érhetek hozzád,de ő tapizhat-mondta.
-Tapizni? De nem tapiz! Ha ez a koreográfia, akkor ezt kell tenni! Téged meg miért zavar?És az,hogy te tapizz az nem volt benne a koreográfiában!-magyaráztam neki.
-De az sem volt-tiltakozott.
-De néha előfordul a táncosoknál,hozzád is hozzád értem.Különben is cigire jöttem, nem téged ápolni!
-Mire jöttél?- pupillái kitágultak a döbbenettől.
-Cigizni jöttem.
-Te mióta cigizel?
-Jól van Louis zavart ki-árultam el az igazat.
-Mert?
-Te barátod,de nekem kell egy szál cigi-beszéltem.
-Bocsi, de nálam nincs, azt Zayntől kell kérned!
Zayn épp ebben a percben lépett ki egy doboz cigivel a kezében.
-Zayn kaphatok egy szálat?-néztem rá.
-Mióta cigizel? Jó ne válaszolj, nem érdekel a sötét múltad, se a lázadó tini életed. Tessék-nyomta a kezembe.
-Jézusom,már bulizni is együtt fogtok járni-nyavalygott Harry.
Zayn rám kacsintott és a próba végén megdumáltuk,hogy este bulizunk.Ez a jó élet.Persze Harrynek nem tetszett,mert hogy vagy én cipelem haza Zaynt a hátamon, vagy ő engem.Megérkeztünk a szórakozóhelyre.Én a pult egyik felén piáltam, Zayn a másik végén csajozott,egyszer csak körbe nézett és hangosan kijelentette,hogy:
-Bocsi,lázadó tini a láthatáron-odajött hozzám.
-Mi van?- néztem fel rá.
-Mond hogy ez csak víz- bökött a kis pohárra a kezemben.
-Ez víz- vontam vállat.
Zayn belekortyolt és megrázta a fejét.
-De ez nem is víz.
-Te kérted,hogy ezt mondjam-nevettem rá.
-Na gyere hazamegyünk- fogta meg a kezem.
-Nem-tiltakoztam.
Felkapott a hátára és kivitt a szórakozóhelyről.Majd az épület előtt beültetett az autóba.
-Most miért viszel haza?-kérdeztem.
-Mert- vont vállat.
-Egy kicsit részeg vagyok, talán-vontam vállat.
-Kicsit?- vonta fel a szemöldökét.
-Talán nagyon,de attól még meg tudom kérdezni,hogy Harry szerelmes-e belém-beszéltem.
-Kicsilány, hé! Miből gondolod ezt?-nézett rám meglepetten.
-Mér nem?-kérdeztem.
-Hagyjuk ezt a témát- mondta majd elindította az autót.
-De látom rajta és ahogy hozzám ér-vontam vállat.
-Figyu, te túlságosan is részeg vagy, inkább aludj- nevetett.
-Úgy érzem direkt nem mondod el-nevettem.
-Rosszul érzed.
Feltettem a lábam a műszerfalra,aminek Zayn nem örült,és bekapcsoltam a zenét,néhány perc múlva leparkolt a ház előtt.A kulcsommal nem találtam be a kulcslyukba,végül Zayn bejött velem és megkértem,hogy maradjon nálunk.Megágyazott magának a kanapén majd is is dőlt.Felmentem a szobámba és bedőltem az ágyamba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése