A fejlécet nagyon szépen köszönjük Miss Me-nek :))

2013. november 17., vasárnap

12.fejezet:Már az első nap

Sziasztok!A rész felkerült,ahogy ígértük.Továbbra is várjuk a kérdéseiteket(egy előző részben olvashattok erről).Jó szórakozást a részhez!Várjuk a komikat!Puszi:Amy és Liza♥:)


A korai keléstől való félelem megmérgezi az álmokat, tele van ideges, bűntudatos, idő előtti felriadásokkal és rémálmokkal, amelyekben elaludtam és lekéstem a taxit, a repülőt és az egész hátralévő életemet.

London édes London! El sem hiszed, mennyire hiányoztál.Sokkal jobb barátokkal lenni egy ismert környezetben, mint félig idegenekkel egy ismeretlen helyen.De kimondottan szeretem az új embereket Bristolban.De azért jó volt végre Londonban lenni.Csak az a tudat zavart, hogy másnap újra suli. Lexi,Alyson,Eric,Ben,Nate és én elmentünk vásárolni pár ruhát.Felszabadultan éreztem magam.De szomorú,hogy Ericnek egy nyár nem volt elég ahhoz,hogy felnőjön,habár neki, egy év sem lenne elég.Mindenki vett magának egy csomó cuccot,én alig találtam valamit.Lehet, hogy stílust kéne váltanom?Eric szerint,ha színesen öltözködnék egy csomó ruhát találmnék magamnak.Lehet, hogy igaza van?Habár nem azt hiszem, neki sosincs igaza.Alexa megnyugtatott,hogy neki is ezt mondja,nincs más szövege.Azt hiszem, hogy az Ő esetére találták ki a boldogok a lelki szegények mondást. Ben és Nate még mindig csipkelődnek egymással. Nate a külsejével foglalkozik,Ben próbál csajozni.Természetesen sikertelenül.Én mondtam neki,hogy én szeretem,de neki az nem elég.Kis telhetetlen. Na, de ő tudja.Este amikor hazamentem Lily vacsorával várt.Csak Sophie,Chris és a nem beszélek senkivel,flegma vagyok David ült az asztalnál.Az egész vacsora eléggé érdekes hangulatban telt ennek hála.Próbáltam beszélgetni Chrissel,de David savanyú arca valahogy megzavart.Akkor most háború van vagy mi a fene?Igyekszem ezzel nem foglalkozni.Lezuhanyoztam és beültem a laptopom elé sorozatot nézni.Valamikor éjfél körül kapcsoltam ki.A reggelem nem is indulhatott volna jobban. Sikeresen elaludtam a legelső iskolanapomon.Persze semmim,semmim nem volt előkészítve.Kirohantam a szobámból. Gyorsan ettem valamit.Befutottam a fürdőszobába.Kerestem valami ruhát és jöhetett a kedvenc rész előszedni a tavalyi cuccokat,amik ki tudja milyen állapotban vannak.Közben nonstop szólt a telefonom.Felváltva hívott Nate,Ben és Alexa.Mindenki azt akarta tudni, hogy hol vagyok.Azt mondtam,hogy már úton.Persze egy kicsit túloztam, mert az összes hívásnál épp fel-le futkároztam a lakásban a cuccaimat kutatva.Kirohantam a lakásból,még pont elértem a buszt.Mekkora mázli ilyenkor,hogy sok ember van reggelente.Körbenéztem hátha látok valaki ismerőst.De nem.Vagyis de.Hova megy Alice és Rich ugyanezzel a busszal?Á,várjunk csak!Ma van a fősulis cucc.
-Sziasztok- köszöntem oda nekik.
-Katie,neked nem öt perc múlva kezdődik véletlenül a tanítás?-kérdezte Alice a telefonjából felnézve.
-Hát az könnyen megeshet- vontam vállat.
Megint elkezdett csörögni a telefon.A kijelzőn Ben neve villogott.Felvettem.
-Szia Ben,mi újság?-kérdeztem.
-Te hol a fenében vagy?Nem kellene már itt lenned?-kiabált.
-Épp a buszon állok- nevettem.
-Mit csinálsz?- hüledezett.
-Állok, mert ezek az idióta neveletlen fiúk nem hagynak leülni- magyaráztam.
-Katie,nem arról van szó!Hanem még a buszon vagy?!Te normális vagy?!
-Most mi bajod van??
A következő megállónál leugrottam a buszról,szó szerint.És elrohantam a sulihoz közeli találkozóhelyünkre.Már egyikőjük sem állt kint. Az igazgató valószínűleg bezavarta őket.A folyosók már üresek voltak.Odafutottam a faliújsághoz és megnéztem hol lesz óránk.Csak úgy száguldoztam a folyosókon.Szó szerint berontottam az osztályterembe.A többiek a szokásos évnyitó beszédet hallgatták a sulirádióban.Mikor a tanár meglátott mérgesen intett, hogy üljek lel.Ben mellett volt hely, ezért levágódtam mellé.
-Merre jártál?- suttogta.
-Elaludtam-vontam vállat.
-Van, ami sosem változik- sóhajtott.
-Ezennel a tanévet megnyitom-hallatszott a rádióból.
A tanárnő felém nézett:
-Miss Green meg sem kérdezem,hogy hol volt.De valószínűleg ugyanaz történt, mint tavaly vagy azelőtt-sóhajtott.
-De eddig mindig megszokott lepődni- kacsintottam rá.
-Akkor kezdjük a nyári beszámolóval-jelentette be a tanárnő.
-Én azt kihagynám- kiáltottam be.
-Pedig te fogod kezdeni.És holnapra kérek egy 120 szavas fogalmazást a nyaratokról-mondta és felém fordult.
-Hát akkor.Az én nyaram korántsem úgy alakult, ahogy azt tanévzárókor elterveztem. Elvesztettem egy olyan személyt, aki számomra a világot jelentette- szemeimbe könnycseppek gyűltek,de összeszedtem magam.Végül azokhoz a rokonaimhoz kerültem, akikkel évek óta csak pár szót váltottam.Ingáztam London és Bristol között.Valamint olyan barátságokat kötöttem melyek valószínűleg örökké fognak tartani.
-Köszönjük Kate-mondta a tanárnő és Ben felé fordult.
-Én a szokásos dolgaimat csináltam- vont vállat.
-És azok mik?
-Szerintem a tanárnő nem kíváncsi rá- kacsintott, mire az osztály felröhögött.
-Igazad van Ben-mosolygott a tanárnő.-És te Nate?
Elkezdtem röhögni.
-Hát én ugyanazt csináltam, mint Ben- erre az egész osztály vad huhogásba kezdett.- De nem vele.
-És mégis mik azok a tevékenységek?-kérdezte a tanárnő.
-Szerintem nem Natetől akarja hallani,akkor inkább Ben mondja el-szólaltam fel.
-Ben mesélj.
-Hát tanárnő tudja, hogy is fogalmazzam- gondolkodott.
-Csajoztatok?-kérdezte
-Pontosan!- kiáltott fel.
-Rendben, akkor nem is firtatom tovább.Alexa, te jössz.
-Tanárnő,szándékosan minket kérdezget?-kérdeztem.
-A fogalmazást úgysem írjátok meg-vont vállat.
-Ez aljas rágalom- nevettem.
-És ezt is minden évben eljátsszuk- forgatta a szemeit. Milyen jó, hogy ennyire szeret minket az osztályfőnök.-Na,szóval Alexa!
-Hát nekem a nyaram azzal telt, hogy ezzel a két idiótával voltam- mutatott a fiúkra.-És anyámnál voltam Ericcel.
-Értem, akkor eltelt nektek is a nyaratok. És Katie- a nevem hallatára felkaptam a fejem.- Őszinte részvétem!
Bólintottam.Ben simogatta a hátam.Vettem pár nagyon mély lélegzetet, majd mikor megszólalt a csengő gyorsan felpattantam a székemről és meg sem álltam a lánymosdóig.Csöngetéskor írtam Bennek,hogy hol van óránk.Mert a faliújság a suli másik zugában van.Amint megkaptam a választ feltápászkodtam a csempéről, megmostam hideg vízzel az arcom, és két szót suttogtam magam elé:Érős vagyok.Elfutottam a matek teremig.A tanár még nem volt bent, így hát leültem a szokott helyemre a hátsó padba Alexa mellé. Ez az óra is ugyanúgy telt, mint az előző. Nyári élménybeszámolók sokaságát hallgattuk végig.Plusz egy bonyolult matekpélda,amit nekem kellett megoldani a hosszas eszmecsere miatt Lexivel.Éljenek a ,,büntetések"!
-Könyörgöm,ne kelljen-néztem könyörgően Mr Taylorra.
-Green az agyamra mész- csóválta fejét.-Ülj vissza a helyedre.
Lexi a arcát a könyvébe temette és hangosan röhögött.Ben hátrafordult és valamit beszólt nekünk,mire Nate hangosan felnevetett.
-Green,Parker,Black és Rhone az igazgatóiba-mutatott az ajtó felé.
Egymásra néztünk gyorsan összeszedtük a holmijainkat és elmentünk az igazgatóiba.
-Megint miattatok ülök itt- mérgelődött Ben.
-Miattunk?-nézett fel döbbenten Nate a mobiljából.
-De ne mond,hogy nem hiányzott-böktem vállon Bent.
-Eric ma úgy köszönt el,hogy hiányzik neki az osztályfőnökünk,de azért reméli,hogy az első napon nem kell meglátogatnia-magyarázta Lexi.
-Hát pedig megfogja- vontam vállat.
-Kate, ez még csak az első napunk.
Az igazgató kilépett az irodájából.
-Már megint ti?
-Csókolom- intettem.
-Hadd találjam ki!Mr Taylor-morogta és leült a székébe
-Megeshet- válaszoltam.
-Nem tudtatok volna jövőhétig várni? Mivel húztátok ki a gyufát?
-Nevettünk-vontam vállat.
-Tudjátok,hogy nincsenek kötélből az idegei-kezdett bele szokásos mondókájába.-Mellesleg tudjátok,hogy miért van négy szék az irodámban?
Vállat vontunk.
-Miattatok.Szerdán bünti-jelentette be az ítéletet.
-És kivel van a büntink?-kérdezte Nate.
-A színházteremben lesz-mondta az igazgató.
-Csak azt ne!-mondtuk egyszerre.
-Pedig de. A bünti pedig díszletfestés Mr.Colins-al-mondta.
-Ne már-horkant fel Ben.-Engem utál Mr Colins. Olyan ördögi szemei vannak.
-Hát drágáim előbb kellet volna gondolkoznotok. Most pedig mars vissza órára- mutotatott az ajtó felé.
-Miért van az, hogy vagy a könyvtárba megyünk könyvet rendezgetni vagy a színházterembe díszletet festeni?
-Mert tudják, hogy ezt a kér helyet kerüljük a leggyakrabban- magyarázta Lexi erősen gesztikulálva.
-Ha bemegyek a színházterembe,akkor csak alszom.Ha bemegyek a könyvtárba-magyarázta Nate,de megakadt.-Be se megyek.
Miközben ezen vitatkoztunk kicsengettek.
-Mi lesz a harmadik óra?-kérdezte Lexi.
-Ma csak két óránk van.Nem emlékszel?!- bökte őt homlokon Nate.
-De miért?- nézett rá meglepetten.
-Mert ma csak megnyitó és gyors találkozó néhány tanárral azért-magyarázta.
-Akkor kávézó-szólaltam meg.
-Pontosan- csettintett Ben.
-Nando's?-kérdezte Lexi.
-Nem,kizárt.Senkivel sem akarok összefutni ott-tiltakoztam.
-Kivel futnál össze?- ráncolta a szemöldökét Nate.
-Ne feszegessük!Irány a Starbucks-indultam a suli ajtaja felé.

A kávézó ajtaján belépve majd a guta ütött meg. Niall és Sophie enyelegtek az egyik asztalnál a másiknál pedig Harry kortyolgatta kényelmesen az italát.
-Hátra arc- szólaltam meg.
-Az ott nem Sophie?-kérdezte Ben.-Köszönjünk neki.
-Ne- de már késő volt.
Harry is hirtelen felkapta a fejét majd mikor meglátott felállt odajött hozzám és megölelt.A többiek felváltva a torkukat köszörülték.Feléjük fordultam.
-Srácok,ő itt Harry-mutattam rá.-Harry ők itt Alexa,Nate és Ben, a barátaim.
-Sziasztok- vigyorgott rájuk.
-Üljetek le hozzám.Legalább nem kell egyedül lennem és néznem tovább a turbékolást-nevetett és húzott minket az asztala felé.
Később a kis szerelmes pár is csatlakozott hozzánk.Alexának igencsak szimpatikus volt Harry és Sophie is.Mondjuk Ben és Nate eleinte kicsit ellenszenvesek voltak.Miután megittunk a kávéjainkat. Elmentünk haza.Otthon megkaptuk a letolást a sulis akciónk miatt.Időközben Davidet felhívta az igazgató.Pedig azt hittem, hogy most nem fogja.David jól letolt.Tátott szájjal hallgattam végig.Nem hittem volna, hogy ennyire szigorú is tud lenni.Nem büntetett meg és semmi egyéb,de a szavai azok eléggé fájtak. Tudom, hogy nincs jó passzban, de akkoris.Chris sincs a toppon,ő épp Sophien és Niallen van kiakadva.Eléggé meglepődtem amikor Alexa odaült mellé a kanapéra.Chris pedig csak úgy simán, magától elkezdett beszélni. Végül már nevettek is.Közelebb húzódtam és el kezdtem hallgatózni.Mire elcsíptem volna valamit, valaki megkocogtatta a vállam.Idegesen megfordultam.
-Mit akarsz?- suttogtam.
-Hallgatózni rossz dolog- csóválta a fejét Niall.
-Hagyjál!Menjél Sophiehoz-visszafordultam Alexáékhoz.
-Kate, hagyd már! Úgyis elmondja!- elrántott az ajtótól.
-Niall,te ünneprontó-puffogtam.
-Nem igaz, nem vagyok az- tiltakozott.-Csak beszélni szeretnék veled.
Leültünk a konyhába.Öntöttem magamnak narancslevet.
-Hallgatlak-szóltam Niallnek.
-Sophieról lenne szó- köszörülte meg a torkát.- Tudod, most lesz egy hete, hogy járunk és tudom, hogy nem akar felhajtást de akkor is, annyit szenvedtünk egymás miatt, hogy legalább az egy hetes fordulónkat meg kéne ünnepelni ha a többit nem is.
-Rossz emberhez jöttél-nevettem fel.
-Jaj kérlek, csak annyit mondj, hogy jó ötlet-e-könyörgött.
-Nem tudom.Nekem ez túl nyálas.De csináld,ő Sophie.És amúgy miért nem Alicet kérdezed?-néztem rá döbbenten.
-Nateval és Bennel társalog az emeleten.
-Rich?
-Lakást néz Daviddel-vont vállat.
-Ajj már ezt nem hiszem el. Na jó egy romantikus vacsiba szerintem egyikőtök sem hal bele- ezzel azügyet lezártnak tekintettem.
Visszamentem a nappaliba hallgatózni.De addigra Alexa már nem volt ott.
-Hol van Lexi?-kérdeztem Christ,aki nagyon megijedt amikor meglátott.
-Azt hiszem felment Sophie szobájába- vont vállat.
-Sophiehoz?-kérdeztem.
-Nem, Niallhez-forgatta a szemét.
Nem válaszoltam neki csak kimentem a nappaliból egyenesen az udvarra, ahol leültem a medence mellé.Harry néhány perc múlva leült mellém,minden szó nélkül.
Némán ücsörögtünk egymás mellett végül ő törte meg a csendet.
-Milyen volt az első napod?
-Már meglátogattam az igazgatóit.Kaptam büntit-nevettem.
-Gyorsan kezded- bökött oldalba.- Sokszor én is visszamennék a gimibe- sóhajtott.
-Igen?-néztem döbbenten aztán elkezdtem nevetni.-A srácokkal folyton az a büntink,hogy könyvet pakolunk a könyvtárban vagy díszletet festünk a színházban-magyaráztam
-Tudod elég uncsi sokszor a magántanárt hallgatni. Pakolni? Festeni? Szörnyen hangzik- mosolygott.
-Minden egyes ecsetvonásnál Ben nyavalyog,hogy milyen szar barátai vannak-nevettem.
-Felveszed nekem?
-Aha-válaszoltam nevetve.-Van egy komoly kérdésem-bólintott.-Alexa és Chris beszélgettek a nappaliban,de Niall kirángatott és mire visszamentem Lexi nem volt ott,mert hogy felment Sophiehoz.De amikor megjelentem Chris nagyon ijedt arcot vágott.
Harry mosolygott,majd elkomorodott.Tud valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése